Post

Ugut Tembak

Tajuk entry tu dah rasa menakutkan kan? tapi ni bukan ugut tembak main2,ni betul2 punye.. Tapi yg mengalami kesah ni bukan aku la.. Tapi seseorang yang aku kenali la jugak.. Kejadian ni berlaku kat Mesir..

Semalam,husband aku call,die srh aku bukak Metro Ahad 12 june 2011.. katenye kawan dia kene tahan kat mesir.. bile aku tanye sape,dia kate Along ( nama penuh aizuddin saad ).. ye,budak ni la dulu photog aku waktu aku bersanding kat segamat 3 tahun lepas.. Aishhh berderau gak la darah kan,dengar khabar macam tu,sbb aku knl ngn along ni pun waktu aku bercinta ngn laki aku. baik budaknye.. blom kawen lg huuhuhu..

Puas la aku bace 1 1 tajuk berita tu..tapi tak jumpe2.. lagi pedih la mata aku ngadap laptop.. aku ni kan malas beli surat khabar,jadi mencari2 ler aku artikel mengenai wartawan dan jurufoto yg dikatakan telah di tahan.. akhirnye,tak jumpe gak,aku tggu je la la husband aku balik bawak surat khabar tu..

So,sampai umah je,husband aku pun bg la surat khabar tu.. excited nak membaca ape kesah nye..huh lega la jugak,along tu tak ade ape2.. Meh aku tunjuk gambar beliau..



Along berdiri paling belakang sebelah kiri.. pastu aku snap je gambar die kat surat khabar tu..


** rase bangga sikit sbb photog2 aku waktu majlis kawen dulu 2 2 dah berjaya.. Along yg sekarang ni keje dgn NSTP dan Zain sekarang yg dah makin berjaya dgn bisnes photography..

gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)