Post

cerap @ klcc

Hari ni dah 21 june.. dah 33 weeks.. rasa berdebar makin kencang.. tak tau kenapa terasa sangat berdebar2 nye.. terbayang2 perasaan mule2 nak bersalin.. tapi dulu tak ade la berdebar seawal mcm ni.. risau jugak dengar kawan2 yg bersalin anak ke2,majoriti bersalin dalam 36weeks.. tak dapat pulak aku bayangkan,mcm mana agaknye aku bersalin kali ke 2 ni.. menangis lagi ke aku? merayu lg ke aku mintak ubat tahan sakit kat nurse2 tu?

Mengingatkan kembali kenangan sewaktu mula2 bersalin dulu,amat2 menakutkan aku.. sakitnye hanya org2 yg bersalin je yg tau.. sakit yg aku rase dari 8 mlm hingga ke 12 tgh hari keesokannye,betul2 buat aku sedar,macam mana payahnye seorang ibu melahirkan anak.. Aku harap,kali ni aku bersedia menghadapi semuanya.. Harap dipermudahkan segalanya..

Ok2,baik jgn bercerita cerita sedih2,nanti menggangu emosi plak.. semalam adalah hari yg TERAKHIR (agaknye la) aku menemani si anak teruna berjalan2.. kemain gembira hati,akhirnya dapat juga mandi manda di klcc.. lepas ni cerap,ibu tak larat dah pergi jalan2.. perut ibu dah berat,adik baby pun dah besar.. hari utk bertemu adik juga makin dekat.. cerap kena paham tu ye.. kalau cerap nak jalan2 jugak,cerap pergi je la ngn abah.. ibu tak kesah kena tinggal dekat rumah.. asalkan cerap gembira dan bahagia bile keluar bersuka ria..


wajah ceria cerap :)


bangunan kebanggaannye...selalu jerit2..buuu..ibuuuuuu..KLCC~~~~


Ye anakku,ibu tau klcc tu..layankan aje la..hehehe..kesian kalau cerap main sorg2..sebab tak ade kawan,jadi macam biase,kena la bawak KAKAK yg selalu melayan karenahnye.. lagi pun dah lame tak jumpa kakak.. nampak kakak,terus die jerit2.."tatak tatak..tatak..jom g aman jom.." hahaha..kecik2 lagi dah pandai ajak org main kat taman..cerap..cerap.. :)

Posing ngan kakak..

Tengah cerap nak amik gambar dgn KLCC,ade je la plak gangguan..nasib baik klcc tu nampak lagi..

Lepas mandi manda,wajib ke taman permainan.. tp tak dapat main lame2,sbb hari dah hujan rintik2...cerap pandai tau nyanyi lagu buai laju2..tp dalam lirik nyanyiannye takde la kate nak kawen ngn anak raja..




gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)