Post

cerap & upin ipin

Huhuhuhu..budak2 sekarang dah makin moden aku tgk.. ianya berlaku depan mata aku sendiri.. dulu anak aku ni tak reti nak tgk tv.. tgk iklan tau la.. puas gak dulu suruh die tgk tv,sebab tak nak dia kacau aku memasak.. tapi,die tetap tak nak tgk tv.. nak jugak mengacau aku buat kerja. tapi sekarang aku dah lega sikit,sebab tiada gangguan ketika di dapur.. kalau tak,ade je yg kena percikan minyak panas,pecah gelas lagi,dan bermacam2 yg berlaku di dapur tu ha..


Sejak la aku jadi baby sitter utk anak buah aku tu ha,yg suke tgk kartun,aku tgk cerap pun dah terikut2.. sememangnye,dia suke ikut2 org.. Harith,yg berusia 3 bln muda dari cerap sangat2 meminati kartun sponge bob & upin ipin.. jd,bile dah ade geng tgk kartun,dorg jadi suke.. tapi,yg jd fanatiknye sekarang adalah Cerap.. al maklum la,baru nak kenal kartun kot.. bermula dari beli topi,sekarang dah beli buku la plak..

Aishh bukan setakat tu aje,ibu si harith ni siap la bawak cd upin ipin datang ke rumah aku.. katenye utk elakkan dorg berdua bergaduh,biar sama2 tgk cerita upin dan ipin tu.. sekarang ni,cover cd upin ipin tu dah lunyai dgn cerap.. tiap jam di belek2nye kertas caver cd tu.. aiyoooo,tak tau nak cakap mcm mana ngn owner cd tu kang.. dah koyak rabak pun..

Sekarang nak tdo,layan upin ipin kat youtube.. dan aku tak de la galakkan tgk kat laptop,kang tak dapat plak gune laptop.. So korbankan hp utk jadi tatapannye.. Melayan upin ipin sampai tertdo,kadang2 aku yg tdo dulu.. nak tggu cerap tertdo,huh lamenye lahai.. nasib baik die pandai replay sendiri kalau cerita tu abis..

Jom tgk aksi2 si cerap bersama kartun kesukaannye..







gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)