Post

34weeks 2 days

Setiap hari aku menghitung hari,tiap kali tu hati aku berdebar2.. bertambah debaran dari pagi semalam sampai hari ni.. dada ni rase sakit je.. mungkin jugak la ni simptom org mengandung kot.. tak pe la,tgh sakit,ade jugak org bagi semangat.. yeaaa,aku kene teruskan perjuangan ni..


Ade cerita kelakar tgh hari tadi.. Biasa suami aku call pagi je.. pagi tadi dah 3G ngan anak sayangnye,tgh hari call lagi.. Ingat kan kenapa,rupenye nak tanye dada aku sakit lagi ke? agaknye pg td kusyuk 3G mereka berdua je,lupe nak tanya kesihatan aku ni ha.. aku cakap sakit lagi,pastu tanya,agak2 sempat tak bersalin bulan puasa..e'ehhh,lain pulak bunyi soalannye.. ape,kat umah tak boleh tanya ke? pastu die ckp lagi,kalau bersalin bulan puasa,kite bagi nama anak nia ramadhani.. perghhhh,mau tak tergelak besau aku.. kalau iye pun cik abg minat nia ramadhani tu,takkan terkenan jugak nama beliau.. serius,aku ngan suami aku tak pernah nak bincang pasal nama anak.. dulu2 pon camtu jugak,bila tanye,nak letak ape ye nama anak? tang tu la,masing2 baru nak pikir,google la.. pastu soalan tu terbiar macam tu aje.. sekali lagi,soalan tu keluar lagi.. apa2 pun,itu tak penting,yg penting aku nak baby selamat dilahirkan melihat dunia ciptaan Yang Maha Agung.. semoga allah permudahkan aku untuk bersalin kelak..

Sedar tak sedar 2 minggu lagi anniversary aku ngn besday cerap.. tak tau nak bagi hadiah ape kat cerap.. hadiah utk suami ku jua.. hurmmmm cukup la hadiahkan kasih sayang je utk kamu berdua :) boleh? tu la hadiah yg tak ternilai.. tak boleh beli dgn wang ringgit.. hadiah yg akan kekal selamanya hingga ke akhir hayat..


gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)