Post

Doyan

huh,tak dapat nak cukupkan kuota utk bulan march..penat je berazam konon nye entry 5 kali sebulan,tapi tak boleh jugak buat..tak ape la,org busy macam aku ni,sume org dah faham..meh cite pasal doyan nak..ape? doyan tak tau? ala DURIAN la..


baru2 ni aku punye la teringin nak makan durian..adik aku pun datang la hantar durian ke rumah aku 2 biji..aku pun dengan tak sabarnye membaham sebijik tu..takut diketahui oleh si suami,aku sorok je kulit durian tu dalam tong sampah.waktu aku makan sorg2 tu,anak dan suami aku tido..Bile suami aku dah bangun,aku bagi tahu la ade durian..pastu die ajak makan..cehhh,aku pun makan sekali..die tak tau yg aku dah makan sebijik durian..anak aku yg 1st time makan durian,terkebil2..terus dikeluarkannye..masam katenye...

Malam tu,aku rase perut macam nak meletup..baru teringat yg aku makan durian siang td..mak aku benarkan mkn 2 ulas je,yg aku mkn hampir 2 biji..dengan kekesalan di hati,aku diam je..yg suami tgk aku yg berwajah pelik terus tegur,aku ok ke tak..aku cakap je la,sakit perut je..die pon cakap,siang td mkn durian byk..aku diam je..malam makin larut,sakit makin menjadi2..tak boleh tahan..aku pun terus terang cakap,aku dah makan sebiji durian sebelum tu..hurmmm laki aku tgk muke aku,mgkin tak tahu nak kate ape...lame je die tenung..

Untuk tidak buat dia risau,aku buat2 tidur..mungkin di sangakanya aku tidur,dia pun keluar..tengah2 malam die pergi main ping pong..bile motor dah tak kedengaran,aku pun bangun..tapi tak tau nak buat ape..rase perut tu dah lain macam..macam nak beranak pun ade rasenye..ke hulu ke hilir aku berjalan dalam rumah..sampai tak tahu nak buat ape..

Aku minum air banyak2 atas nasihat kawan2..itu pun aku sempat lg online..aku dah tak ade idea ape nak buat..takut aku nak tepon family aku..terima kasih pd kawan2 yg sudi memberi nasihat..walau pun kite kenal di alam maya je,nasihat anda amat bermanfaat :)

Hurmmm lepas ni,kene pikir byk kali..tak kesian kat diri sendiri,kesian kat baby..huhuhu rase nak nangis je..2 3 hari baru ok..angin dah mule keluar sikit2..tapi baunye,hanya aku ,suami dan asyraf je yg tau..hishhh budak kecik pun dah tau kentut itu busuk hahaha..suke je aku dengar bile die cakap,eeeee ibu tentut hahahaha..siap gelak tak tahan tu..suami aku terpakse tahan hidung je la..aku sendiri pun tak blh tahan,kesian org2 di sekeliling aku yg dah kene gas beracun..sekarang semuanya dah ok..

* durian mengandungi kalori yg tinggi

besar impian cerap ni taa oii.....

gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)