Post

BENANG..(berenang)

Semangat utk balik ke segamat macam membuak2 pulak.. aishhh over excited pulak ko ye.. hahaha.. biasa la,kg aku jauh,mak ayah aku jauh,jd menumpang kasih je la dengan family kedua aku,yg tak lain tak bukan,keluarga mertua aku..


Yang buat aku lagi tak sabar bile aku cakap aku nak pergi mandi2 kat ledang.. aku nak ke ledang tu sebenarnye nak gembirakan cerap je.. ye,hobi dia berenang.. kalau jalan2,dia tengok sg klang yg kotor tu,dia cakap kat aku "bu,nak benang".. adoiiii sedih la dengor anak aku nak berenang kat sg yg kotor tu.. aku cume pujuk cakap,"nnt kite berenang kat klcc ye".. lepas tu die dah ok dah.. walau pun aku selalu tipu dia cakap nak pegi klcc.. kalau tak tipu,mulut dia akan terus bercakap "nak benang,nak benangggg".. sedih tau dengar die cakap macam tu..

Untuk tambah lagi kegembiraan nye,semalam aku belikan dia swimming suit.. petang td abg posmen dtg hantar parcel,lg excited aku nak bagi dia try.. dia buat muka macam pelik jugak pkai baju renang tu.. tapi awak nampak kiut la cerap.. suke je aku tgk dia pkai baju tu.. harap balik segamat,jgn la abah nye buat2 lupe.. dibuatnye,die balik segamat asyik nak mengail je,punah harapan aku.. aku dah ingatkan die berkali2,tak ingat jugak tak tahu la aku.. tadi abah cerap tgk baju tu,terus amik gambo,siap ingatkan kat aku,balik kg nant jgn lupe bawak baju cerap sekali..jom cuci mata tgk baju renang baru cerap :)





Ahad aritu tok ayah dan tok mak nye datang kl.. so,cerap pun habiskan masa ngan tok mak,tok ayah,mak ngah di rumah mak ude.. cerap makin jadi pemalu..




gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)