Post

Huhhh.. bz sangat aku bln ni.. ntah ape yg bz sangat tu,tak tau la aku.. Dalam keadaan yg tensen,aku update blog.. punye la geram ngn pos malaysia sekarang.. barang aku yg di pos dari isnin,sampai sekarang ni tak sampai2 lg.. penat aku call dari pg tadi.. konon je kate barang aku on delivery.. wehhhh pos malaysia,aku bayar tau postage.. lepas ni tak yah gune perkhidmatan ko.. banyak lg kurier lain.. sedap je bagi alasan posmen tak sempat pergi umah.. wahhhh senang jawab ye.. ape2 pun aku dah buat report kat org atasan.. huh geram aku.. yg kejam nye,aku pakse gak dorg hantar parcel aku ptg ni.. dah pukul 6 dah pun.. ah gasak la,aku nak balik kg ni,kang sape pulak nak amik kan parcel tu nnt..


Malam ni aku nak gerak balik segamat.. adik ipar aku bertunang hujung minggu ni.. nak gerak esok takut byk roadblock yg blh mengundang jammed.. aku benci jammed tau.. en suami ku balik 8.30 mlm.. harap dia larat je bawak kereta..

Banyak barang aku packing.. siap packing barang baby sekali.. kot nye aku terberanak kat segamat ke ape.. sbb sekarang dah nak masuk 36 minggu.. klo dah 36 minggu tu,bukan dah 9 bulan ke? aissshhhh aku ni masih tak paham lagi kira2 ni.. pape pun,debaran di hati makin di rasai..dup dap dup dap..

E'ehhh bulan july,bulan kegembiraan.. besday cerap.. yup 13 july.. ibu tak ade hadiah la sayang.. erkkk anniversary abah n ibu 12 july? erkkk tak ade hadiah jugak utk hubby tercinta.. ibu hadiah kan adik utk cerap,baby utk abah.. kite kongsi hadiah tu ye.. hadiah tu kalau keluar cepat atau lambat,kite same2 tunggu ye.. doakan je baby tu selamat jumpa kita semua.. (macam tak sabar plak rasenye)

Disebabkan bulan ni aku bz,sampai tak sempat nak update status fb mau pon blog,tapi aku ade mase plak join contest.. ntah nape,berminat plak aku nak join contest.. bkn aku nak join sgt,owner page swettCOMFORT tu kawan aku..bersungguh suruh join.. tgh vote2 org,terjumpa plak ngn Beautify You , ade contest gak.. aku pun join,tapi persaingan sangat hebat disini..huhu,mcm tak boleh pergi je..pape pun,gambar utk contest tu adik ipar aku yg punye.. harap2 menang la ye..

OK,posmen dah sampai.. BAGUS !!!



gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)