Post

CONTEST

Entry yg lalu,ade aku cerita yg aku masuk 2 contest.. huhuhu mencabar beb.. 1 contest tu dah tamat.. tu dah rasa lega.. 15 july yg lalu tamatnye.. ehemmm dan yg pastinya,admin tu inbox aku kate aku menang.. hahaha.. tak tau la menang nombor berapa,sebab minah ni punye vote ni lain macam je.. dah la tu pulak,yg like die tu semua luar negara punya org.. kesian admin ni,dah la nak meniaga dalam malaysia aje,die tukar vote ngan org jauh2 nun.. mexico,arab sume ade hahaha.. dan aku tak percaya jugak,ade org thailand vote aku..ape daaaa..

Contest yg ke 2 tamat 31 july ni,tapi aku dah give up,walau pun jumlah undian aku dah 900 lebih.. penat woo cari org nak same2 tukar vote..aku pakai real acc,dorg pkai fake acc.. kalau die ade 40 fake acc,sng2 je vote org tu 40 kali,dan org akan membalas vote tersebut 40 kali jugak..adehhhhh..main tipu..tak pe,kalau cina ni menang,mmg tak adil.. tapi gasak la,admin pun buat bodoh je.. dah la bg hadiah 1 je.. kalau ade ke 3 4 ngn sagu hati,blh la jugak aku teruskan perjuangan huhuhu..tak ape la,bkn rezeki aku utk menang..

Ape pun,aku dah belajar 1 tip baru,macam mana nak dapat vote byk2.. sia2 je sebelum ni aku masuk contest,publish kat wall,mintak kengkawan vote,tp ade yg buat derk je.. siap kadang aku inbox dorg lg.. nasib baik ade seseorang mengajar aku sistem "memberi dan menerima".. kalau tak,sampai bila pun bilangan pengundi2 tak bertambah hehehe..

gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)