Post

Busy & Sibuk

Haaaaa dah bape ari bulan ni..agak2 sebulan aku update blog bape kali ye? setakat ni aku tgk JANUARY ade la 5kali,dan FEBRUARY pon 5 kali..haaaa amacam,malas tahap gaban ke,malas tahap cipan? gaban ngn cipan pon rajin beb,jangan nak mengata ye...

Yang sebenarnye,aku bz tau..errrr bz ke tak ade idea? Aishhhh suara sumbang mane tu kate aku tak ade idea? kalau aku tak ade idea pun,rakyat malaysia masih lagi boleh menjalani kehidupan seperti biasa kannnnnn~~ dah la,panjang pulak mukaddimah..

Aku memang bz..serius bz..percayakan je la ye.. iye la,aku sibuk..memang la tak busy,tapi sibuk..aku sibuk kan hal orang lain hahaha..gile dasat ko jadi bz body..Orang yg aku maksudkan tu,bukan la org lain,anak aku sendiri..dah besar sikit hari lagi,mesti die dah tak kesah sangat ngan aku..sekarang ni aje,dia nak aku jadi BFF aka teman baik nye la hahahaha..geli je nak sebut BFF..gaya ala2 cakap macam budak remaja..sedarlah sikit ye,awak dah tua..

Setiap hari kene meluangkan mase berjam2 untuk bermain dengan budak kecik yang berusia 1 thn 8 bulan..adventure gak main dengan budak kecik..macam2 kami main tau..malas nak cite,nanti ade pulak yg jeles mendengarnye..ok,stop cite pasal ini..jom cite pasal lain :)

Hurmmm percayakan aku sibuk..tu pasal la nak update blog pun tak ade mase...sampai kan ade seorang kawan dah TAG aku.. Tau ape aku buat,aku terus terang je yang aku tak paham pasal tag mengeTAG ni...tak payah la senyum sinis,gelak kan je kuat2..memang betul aku tak paham pape pasal blog..ape yang aku tau,aku di sini hanya mencurahkan ape yang ade kat kepala..kepada semua kawan2 ku,maap ye,bukan nak menyombong,tapi aku betul2 tak tau nak buat..malu nak bagi tahu sebenarnye yg aku tak reti buat 1 mende pun..ade kawan yg ajak join contest itu ini,iklan itu ini,banner itu ini,pastu bg tutorial lg...itu pon aku tak boleh buat..

Puas aku cuba ikut tutorial yg dorg ajar..huhuhu..sedihhhh tak dapat buat..aku buta it ke ape ni..ke buta hati,ke buta tuli? aishhhh bukannnnn,aku cume buta dgn code HTML yg 1 hape pun aku tak paham...dah banyak mase aku habis utk study bende2 tu,tapi itu semua sia2..ape aku nak buat lagi pun,aku tak tau..xpe,aku baru 2 bulan 9 hari dgn blog ni,insyallah lg 2 tahun 9 bulan lg aku akan pandai...nantikan ye saat itu..

* kepada blogger2 yang baik hati,terima kasih pada yang memberi tunjuk ajar..pape pon,anda semua HEBAt :)

Lunch tadi sahabat baik aku call,di akhir perbualan die cakap nak pergi gym...hahahaha,gelak besar aku..org time lunch g makan,die g gym...takpe la,selamat berkurus ye sahabatku..jgn tak makan tgh hari,malam kang makan berpinggan2 pulak...

gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)