Post

End Of Month

Wooohoooo..Tak perasan pulak aku hari ni dah penghujung february...Ingat kan esok dah 29hb february..Mari bercerita ape yang terjadi semalam..Maaf,bukan semalam,maksud sy hari2 yg dilalui sebelum hari ini..kire semalam,semalam punye semalam la tu..


Tapi aku pun tak tahu nak cerita ape..adesssss..aku ni nak buat semak kat blog je ke ape? Ke nak mengisi masa boring? Aku boring ke hari ni? Rasenye tak.. Tadi siang aku pergi melawat seorang kawan aku yang bersalin 3 minggu lepas..aku tumpang naik kereta kawan baik aku,miss Shima..ditemani dgn sis Raihan n kak Mona..Dan diiringi oleh cerap dan yazid (anak kpd sis Raihan)..

Penuh 1 kereta..Asyraf yg happy je jumpe dak kecik yazid yg baru berusia 6 bulan dan baby Adam yg berusia 21 hari..Kesian tgk baby yang kene kuning dah 2 minggu lebih tu..semoga baby Muhammad Adam Umar cepat sembuh dari sakit kuning tu..

Mase nak balik tu,kesian pulak la dgn sahabat baik aku ni,tayar kereta pecah pulak..Aishhhh,nasib baik la dah dekat sampai dengan rumah aku,so teman la die pergi bengkel yang berdekatan,mintak tolong tukarkan tayar..

Lepas siap tu semua sekitar pukul 6ptg,hujan agak lebat..mesti jalan jem..tidak mengapa la sahabat,yang penting,kite dapat bertemu dan meluangkan masa bersama,walaupun ditemani anak2 kecil..kamu juga akan melalui pengalaman seperti kami yg bergelar isteri dan ibu ini tidak lame lagi..yerppp lg 3 bulan je lagi,sahabat aku yg sorg ni akan melayari alam berumahtangga..Tak sabar rasenye nak tgk dia naik pelamin..

To my besfren Shima Nasiman,we love u dear...semoga semuanye berjalan lancar..walau pun usia ko tua sikit je dari aku,aku terase macam lebih tua je dari ko..ko tetap awet muda beb..benci i tau :P

Lepas ni,dah takde geng aku yang hidup single..Aku yang mula2 kawen antara mereka,kemudian zila,kak ela,kak raihan dan kini shima..kami yg dah kawen,sudah mempunyai anak,dan aku yg mendahului mereka..insyallah,bln 8 ni,baby baru akan muncul..nantikan kehadiran org baru sekali lagi..Nanti korang lawat aku lagi ye..seronok pulak kalau ade org lawat melawat ni hihihi..

** I love my family,love my friends..kawan yang sejati sangat sukar di cari..terima kasih TEMAN kerana sudi hadir dalam hidup aku..rindu sgt2 kat korg... :)

gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)