Post

x tau nk letak ape title kali ni..

hohohoho..baru belajor buat blog,tp kemalasan pulak nk update..andai kate aku bercakap,laptop ni terus menaip,kan syiok..uhhhhh ni pemalas tahap cipan dh ni..doakan ler aku selalu rajin2 menaip ye hahaha..emang dasar PEMALAS !!!

cukup la tu dgn kemalasan aku ni,aku nk cite psl ana raffaly ngn melda ahmad..tetibe je name dak 2 org ni kuo kat palotak ni ha..nape tetibe ek..mulenye,sbb ana raffaly ni mng AJL kot..iye ler tu..yg ke 2 nye,td ptg aku tgk tv3..rancangan remaja,aku ni dah tua,tp mls nk tukor channel,aku lyn je la..tajuk rancangan tu gadis semasa sunsilk..

berbalik ye cite pasal mereka berdua,aku x kesah pon ana raffaly tu menang..klo menang pon,xde effect pape pon kat diri aku ni ha..mlm AJL tu aku blh lak x sehat..tgk pon mamai2 je..blh plk nk umum kan juara aku tertido..x ke hampeh je name nye tu? lps tu,mcm biase la kan,esok nye aku tgk2 je kat fb..biase la kan,klo x tau pape,bkk je internet..dan aku dpt tau la jgk yg c ana ni mng..mlm AJL tu aku tgk jgk la die perform,dan info yg aku dpt waktu tu,ana ni dulu 'gadis youtube'...tahniah la kat c ana raffaly tu ye..yg c melda ahmad ni,aku dgr lagu PUTUS die tu mmg menyentuh jiwe..die ni pon same gak ngn c ana tu,c 'gadis youtube'..tp aku harap jgk la melda ni bertuah mcm ana..sbb skrg ni pon die dh mule berlakon..tgk dak c melda ahmad ni,kecik giler bdn nye..tp suare,sedap woooooo..

aku mule suke sebenornye lagu c melda ni waktu aku singgah kat blog sorg bdk unik ni..ntah nape ler lagu tu yg jd pebret kat blog die..nk kate die tgh frust,xtau la..tp skrg lagu tu dh xde kat blog beliau..mgkn tgh bahagia.. x mo sedey2 lg ye dik..

dah abis cite psl 2 org yg x berape nk ku kenali..pape pon aku kagum dorg pndai wat lagu,men gitar n alat muzik..cam yuna la jgk..tp ntah nape aku x berkenan sgt ngn yuna tu x tau la..pd hal aku suke dengor lagu2 nye..mgkn sbb sll bace gossip2 atitude die kot..c ana tu pon br je kene gossip psl attitude..huh jd artis,attitude kene jage btol2..nasib aku x jd artis,nnt asyik kene hentam psl attitude je..

ok,abis sudah cerite arini hahaha..entry ntah ape2 je..
caw cincaww~~~

meh ler layan lagu melda ahmad meh :)

tak tahu pulak lagu tu, dari melda.. pernahlah tgk hr tu sekali, patutlah mcm kaku sikit.. maybe baru lagi kot... :D
tahniah gaklah kat melda..

gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)