Post

Rezeki untuk 2013



Alhamdulillah.. Hadiah yang aku tunggu-tunggu selama ni selamat sampai di rumah.. Hati tersangat gembira bila melihat hadiah2 yang sampai.. Rasanya,ni la hadiah paling besar untuk tahun 2013 ni.. syukur ke hadrat Ilahi,dengan rezeki yang dilimpahkannya kepada kami..Dah lama tak dapat hadiah best2 hehehe..

Actually,hadiah banyak2 ni bukan la aku submit gambar anak aku je.. Aku submit semua gambar anak2 buah aku sekali hehehe.. Dan yang paling bertuah adalah anak buah aku, anak kakak aku la.. Alisha namanye.. Gambar dan nama Alisha bertuah sehingga memenangi Grand Prize.. yang lain2,hanya menang untuk weekly je.






 
Ni la mesin basuh Toshiba,hadiah dari pages,Comfort Zone Malaysia.. Dan kebetulan,mesin basuh mak aku rosak,jadi aku hadiahkan mesin ni kat mak.. 

 
 Ni pun hadiah untuk Grand Prize.. Ada 3 pack dalam kotak tu.. Boleh la jimat utk sebulan 2.. Tapi,memang kena bagi jugak la kat Alisha 1 pack,sebab menang atas nama dia kan.. 2 packs untuk Zulaikha


 Yang ni pulak hadiah weekly.. Atas nama anak buah aku jugak si Harith dan Rauhah.. Dalam tu ada pampers jugak, tapi yg pack kecik je la.. Yang ade 28pcs dalam tu.. dan juga sebotol pewangi comfort. Hadiah ni aku nak bg kat anak2 buah aku yang kat Gemas tu.


 Yang 3 botol comfort ni hadiah dari Grand Prize jugak, aku dah fikir,nak bagi mak aku,kakak aku.. dan sebotol lagi tu,bg aku la kan.. hahaha..


Ni la hadiah keseluruhan,nampak banyak,tapi bila dah di bahagi2 kan,dapat la seorang sikit.. Syukur sangat2.. Ni je la hadiah aku pertama kali aku kongsikan bersama keluarga. Semoga aku dan keluarga dimurahkan lagi rezeki amin..amin..amin..



Habis dah cerita pasal hadiah.. Rasa macam berbaloi la jugak dapat hadiah tu semua.. Sebab aku pun dah banyak jugak masuk contest.. Tapi,memang nama aku susah nak naik.. Kadang terasa jugak penat nye aku ber contest.. Banyak sangat contest aku masuk,tapi memang tak sangkut pun.. Memang bukan rezeki aku kat situ kan.. Lepas ni,kena la aku submit contest atas nama2 family aku yang lain.. Nama aku tak ada ong kot huhuhuhu..



gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)