Post

Macam biasa..bile nak update,mestilah kene bagi salam dulu,ye dak.. Assalamualaikum semua  :)

Dah dekat pukul 4 dah ni..kalau mata susah nak tidur,haruslah aku memenatkan tangan aku untuk menaip banyak2 kat blog yang kadang2 bertuan,kadang2 tak bertuan ni hahaha..ape nak aku ceritakan ye? dah la bosan,tak boleh tidur..pastu bukak blog konon nak update,tapi tak tau nak tulis ape.. ayoooooo.. ape dah jadi da...

Ehhh ade cerite baru.. jommmm mengumpat.. tau tak,asyraf dah pandai.. pandai men download.. haaaa,terlalu awal tu utk beliau belajar mendownload.. al kisahnya,tablet tu rosak tau.. bile on je,hang je cenggitu.. dah la tak boleh off.. terpaksa cabut bateri.. dalam hati,nyesal pulak tak pantau anak buah aku yg sulung tu main2 tablet.. tapi nak buat camane,budak umur 8 tahun,mana la die tau,dia dah ter download virus ke kan..

Hurmmmm ambil masa 2 hari jugak la encik suami aku meng gugel ke sana ke mari.. bukak forum itu,forum ini.. untuk menyelesaikan masalah tersebut.. pulak tu,nak mendownload balik program tu amik mase sehari setengah.. haaaa,cube bayangkan besar tak besar "antidot" utk tablet kesayangan kami tu.. nasib baik la encik asus ni berkeluasan besar sikit,encik streamyx berkelajuan sederhana sikit hihihi..tp,alhamdulillah,tablet tu dah ok..cume,semua isi perutnya dah hilang.. dah format kan,so suci murni la kan tablet tu..

Tablet tak ade game,sape ada nafsu nak main,ye tak? encik suami aku? huh,lg la tak ade semangat pun dia nak download.. mood dia nak mendowload tak sampai lagi la tu kot.. so,dibiarkannya la tablet tu ade 2 3 game je.. tu pon game ABC haha.. padan muka asyraf.. ngadap itu je..

Bile abah dah pergi keje,apa lagi,hero yang kebosanan layan tablet.. mula2 suruh aku download.. ok la,aku kesian kat dia,aku download game ben 10.. pastu die main.. aku pon pergi la masak.. tiba2 dia lari,jerit girang.. Ibu,ibu..asyraf dah donlod game lompat2..besttttttt...
umakkkkk aiiiiiiii.. terer nye budak ni.. aku pun malas buat muka teruja aku.. aku rileks je.. biarkan je dia main..

Ehhhh kadang2,bosan tak org yg datang ke blog aku baca pasal anak je hahaha.. ahhhh peduli la kan.. sekarang sapa tuan punya blog? aku kan.. jadi,suka hati aku la kan nak cerita pasal sape hahaha..

Ehhhhh ade lagi 1,ade sorang budak ni tau.. minat betul dengan Gangnam Style tu (eh btl ke aku eja tu)..
Punya la dia syok joget2 bila dengar lagu tu.. aduiiiii,kecik2 lagi,dah minat benda bukan2.. ank sapa la tu..aku ade record aksi budak tu.. cube tengok..jom layannnn




gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)