Post

Note vs Y .. akhirnya

Hi u olls..awwwww~~ mule rase nak menggedik dari semalam.. ehem ehem,i dah ade baby baru.. jgn jeles2 hokey.. WHAT? ohhhhh bukan,maksud i,i ade hp baru.. x baik u all ckp anak2 i nak adik baru..

Ahhhh geli plak aku menaip sebegitu rupa hahaha.. meh sini,rapat2.. ade cite hot ni.. smlm cuaca hot tau..tp,cite ni lg hot.. x ade la hot mane,saje nak mempoyokan diri muahahaha.. semalam kami jenjalan..kekonon nak tgk hp.. tgk punye tgk,berminat la aku kepada brand samsung.. meh cekedaut aku nye hp..


Tadaaaaaaaaaa.. ini samsung galaxy note.. tp aku bukan beli yg ni hahaha.. tapi aku mmg minat pulak ngn note ni..aduhaiiiii,bile la blh beli ni kan.. tapi x ape,kite kene mule dari bawah..memandangkan ni 1st time aku pkai brand samsung,maka aku layak pkai




yg ni je huhuhu.. samsung galaxy young ni kecik dan comel je.. ini je la aku mampu beli setakat ni..


Okey,hp dah ade 2,sim card kene la ade 2 jugak kan..memandangkan celcom aku tu pon dah terkubur,kini aku beralih arah ke U mobile.. byk kelebihan kat U mobile prepaid ni,tp aku mls nak cerite..

Disebabkan aku dah ade hp baru ngn no baru,hati tersangat la gembira.. baru la aku nak mengenali market hahaha..dulu,ape pun x tau,sbb aku mls.. walau pon encik suami pkai SG plus,x teringin pun aku nak tanya itu ini kat dia.. yg aku tau,tgk mende2 tu semua dah ada.. punya la aku godek hp tu sampai pkl 5 pagi,huh letih mata.. tak cukup lagi tu,aku berguru plak ngn encik suami.. puas la dia ngajo aku,ape itu whatsapp,viber..ehhh banyak sangat la,sampai aku letih nak memikirkannya..

Aku tak download game lagi kat hp baru ni sebab raja game akan pinjam hp ni nanti..cukup2 la tablet tu dah jadi hak milik dia.. kejap2 die amik hp,cari kat menu,tak ada game.. awak sangat kelakar la cerap..

Ok,nanti2 aku cite pasal u mobile la ye..itu pun kalau rajin nak cite,kalau tak rajin,tak cite hahaha..daaaa~~~~

gossip girls...

mereka HEBAT :)

Jalanjalan ke sini :)